mércores, 14 de novembro de 2018

UNHA SERPE?


As experiencias de aprendizaxe que hai que aproveitalas no momento no que se dan...

Non importaba que en ciencias naturais o tema que estamos a tratar non tivese que ver coa animais, porque calquera momento é o idóneo para deixar de lado a “programación diaria” e facer un paréntese para centrarnos nun acontecemento coma o que se produciu hoxe...

Pola mañá, nada máis entrar na aula de ciencias... unha “sorpresa” agardaba por nós...

UN TERRARIO que contiña... unha “SERPE”!


Juanma, o pai de Lucía Touceda (alumna de 3º de E.P.), capturouna onte pola tarde na súa horta, e tivo a xentileza de traela ao cole (despois de prepararlle e acondicionar un hábitat cómodo e seguro).

Achegámonos por equipos para observala de preto. 


Despois, Juanma, retirou as bridas de seguridade e con moita precaución sacouna do terrario e explicounos como a atopara, onde, como preparou o terrario, como buscou información para facelo... todo remarcando a importancia da seguridade e coidado da serpe.




Durante a sesión tamén aproveitamos para analizar a que grupo de animais pertence; cunha resposta unánime : RÉPTILES.
Falamos das características destes animais:
- Ovíparos
- Vertebrados
- Corpo cuberto de escamas
- Respiración pulmonar
- Sangue fría
- ...

Pero... de que serpe se trata?... sen dúbida, presentóusenos unha situación idónea para realizar un traballo de “BÚSQUEDA DE INFORMACIÓN”, mediante o cal, xs alumnxs, valéndose do que observaron (tamaño, cor da pel, forma da cabeza, cola...), do que falamos, e das fotos que vou a subir... deberán recompilar datos sobre a mesma.


O próximo día, faremos unha posta en común dos datos recompilados, para barallar e analizar todas as posibilidades antes de ver de que “serpe” se trataba en realidade.

Sen dúbida, poder empregar os 5 SENTIDOS, mellora a calidade da aprendizaxe, e a motivación aumenta considerablemente.

Realizaremos máis actividades deste tipo!

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Nota: só un membro deste blog pode publicar comentarios.