As experiencias de aprendizaxe que hai
que aproveitalas no momento no que se dan...
Non importaba que en ciencias naturais o
tema que estamos a tratar non tivese que ver coa animais, porque calquera
momento é o idóneo para deixar de lado a “programación diaria” e facer un
paréntese para centrarnos nun acontecemento coma o que se produciu hoxe...
Pola mañá, nada máis entrar na aula de
ciencias... unha “sorpresa” agardaba por nós...
UN TERRARIO que contiña... unha “SERPE”!
Juanma, o pai de Lucía Touceda (alumna de
3º de E.P.), capturouna onte pola tarde na súa horta, e tivo a xentileza de
traela ao cole (despois de prepararlle e acondicionar un hábitat cómodo e
seguro).
Achegámonos por equipos para observala de
preto.
Despois, Juanma, retirou as bridas de seguridade e con moita precaución
sacouna do terrario e explicounos como a atopara, onde, como preparou o
terrario, como buscou información para facelo... todo remarcando a importancia
da seguridade e coidado da serpe.
Durante a sesión tamén aproveitamos para
analizar a que grupo de animais pertence; cunha resposta unánime : RÉPTILES.
Falamos das características destes
animais:
- Ovíparos
- Vertebrados
- Corpo cuberto de escamas
- Respiración pulmonar
- Sangue fría
- ...
Pero... de que serpe se trata?... sen
dúbida, presentóusenos unha situación idónea para realizar un traballo de “BÚSQUEDA
DE INFORMACIÓN”, mediante o cal, xs alumnxs, valéndose do que observaron (tamaño, cor da pel, forma da cabeza, cola...), do
que falamos, e das fotos que vou a subir... deberán recompilar datos sobre a
mesma.
O próximo día, faremos unha posta en común
dos datos recompilados, para barallar e analizar todas as posibilidades antes
de ver de que “serpe” se trataba en realidade.
Sen dúbida, poder empregar os 5 SENTIDOS,
mellora a calidade da aprendizaxe, e a motivación aumenta considerablemente.
Realizaremos máis actividades deste tipo!
Ningún comentario:
Publicar un comentario
Nota: só un membro deste blog pode publicar comentarios.