xoves, 8 de setembro de 2022

ESTOU DE VOLTA!

 Despois de tanto tempo…

 

ESTOU DE VOLTA!

 

Moitos meses separan a miña derradeira publicación, aló por decembro do 2020.

Tempo no que a miña vida pegou un grande e fermoso cambio, pois ese parón foi debido ao meu embarazo e á miña maternidade.

 

Pero... XA ESTOU DE VOLTA!

 

Toca volver e darlle á BENVIDA AO CURSO 2022.23!

 

Empezo coas pilas cargadas, chea de ilusión e coa emoción e os nervios do primeiro día.

Un primeiro día especial e diferente.

Un primeiro día sendo mestra e nai.

Un primeiro día nun novo centro.

Un primeiro día no meu novo destino definitivo.

UN PRIMEIRO DÍA!

 

BENVIDO CURSO 2022.23

CEIP DA RAMALLOSA

5º EDUCACIÓN INFANTIL

 

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Nota: só un membro deste blog pode publicar comentarios.