luns, 26 de setembro de 2016

ÁRBORES, FOLLAS, FROIT@S, OUTONO...

Esta fin de semana fun á casa da miña avoa e aproveitei para recoller unhas cantas mostras de árbores que dan o seu froit@ en outono.

Cortei varias polas con follas e froit@s de: castiñeiro, aveleira, figueira, pexegueiro, nogueira.  Tamén de vide, o único que é un arbusto. 

Preparamos unha exposición con todo, clasificámolo, colocámolo, etiquetámolo e despois fixemos unha posta en común:





* Relacionamos o nome da árbore co seu froit@.

* Observamos as follas e os froitos, distinguindo entre as árbores que dan FROITA e as que dan FROITOS SECOS.

* Fixámonos nas peculiares "envolturas" que teñen os froitos secos da exposición: castañas, noces e avelás.




A partir de todo esto enlazaremos para traballar:
- Proceso de crecemento dunha planta.
- Partes dunha planta.
- Partes dunha folla.
- Diferencias entre as follas.
- Tipos de árbores.
- Nomes e froito de diversas árbores.
- Diferencias entre froitos secos e froitas.
- Coidado das plantas.
- Importancia das froitas/os na nosa dieta. (Enlazando así coa pirámide alimentaria e o proxecto "come san!")
- Tamén enlazaremos co tema dos seres vivos.
- Alongaremos o proxecto durante o curso, estudando as diferentes árbores en función das estancións do ano.


LUCÍA, OMAR e ROI trouxeron follas (tamén algunha flor e plantas aromáticas) que observamos, tocamos e ulimos...







* Tivemos un "visitante" sorpresa: unha eiruga que estaba paseando por unha folla que seguramente lle resultaba moi cómoda e saborosa.



Ademais da forma e da cor, unha característica moi peculiar das follas é a súa textura. Por parellas experimentamos coa textura das follas e fixemos que aparecesen por arte de maxia só coa axuda dunha cera...





Ningún comentario:

Publicar un comentario

Nota: só un membro deste blog pode publicar comentarios.