Esta fin de semana fun á casa da miña avoa e aproveitei para recoller unhas cantas mostras de árbores que dan o seu froit@ en outono.
Cortei varias polas con follas e froit@s de: castiñeiro, aveleira, figueira, pexegueiro, nogueira. Tamén de vide, o único que é un arbusto.
Preparamos unha exposición con todo, clasificámolo, colocámolo, etiquetámolo e despois fixemos unha posta en común:
* Relacionamos o nome da árbore co seu froit@.
* Observamos as follas e os froitos, distinguindo entre as árbores que dan FROITA e as que dan FROITOS SECOS.
* Fixámonos nas peculiares "envolturas" que teñen os froitos secos da exposición: castañas, noces e avelás.
A partir de todo esto enlazaremos para traballar:
- Proceso de crecemento dunha planta.
- Partes dunha planta.
- Partes dunha folla.
- Diferencias entre as follas.
- Tipos de árbores.
- Nomes e froito de diversas árbores.
- Diferencias entre froitos secos e froitas.
- Coidado das plantas.
- Importancia das froitas/os na nosa dieta. (Enlazando así coa pirámide alimentaria e o proxecto "come san!")
- Tamén enlazaremos co tema dos seres vivos.
- Alongaremos o proxecto durante o curso, estudando as diferentes árbores en función das estancións do ano.
LUCÍA, OMAR e ROI trouxeron follas (tamén algunha flor e plantas aromáticas) que observamos, tocamos e ulimos...
* Tivemos un "visitante" sorpresa: unha eiruga que estaba paseando por unha folla que seguramente lle resultaba moi cómoda e saborosa.
Ademais da forma e da cor, unha característica moi peculiar das follas é a súa textura. Por parellas experimentamos coa textura das follas e fixemos que aparecesen por arte de maxia só coa axuda dunha cera...
* Tivemos un "visitante" sorpresa: unha eiruga que estaba paseando por unha folla que seguramente lle resultaba moi cómoda e saborosa.
Ademais da forma e da cor, unha característica moi peculiar das follas é a súa textura. Por parellas experimentamos coa textura das follas e fixemos que aparecesen por arte de maxia só coa axuda dunha cera...
Ningún comentario:
Publicar un comentario
Nota: só un membro deste blog pode publicar comentarios.